tientukkoracing.keskustelu.info

Motorsporttia huumorilla jo vuodesta 1998
Tänään on 14 Joulu 2017 07:08

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 21 Elo 2016 21:45 
Poissa
A-junnu

Liittynyt: 12 Joulu 2013 17:57
Viestit: 55
Tuli pitkästä aikaa käytyä mittaamassa aikavyöhykettä kärjen ja tehtaan Subarun väliillä Turussa.
Turun maantieteellisestä saatiin sijainnista johtuen huoltoon haettin porukkaa vähän samalta suunnalta, joten Turkuun mentiin pienellä mediahuomiolla.

Lähtökohdat oli ihan kohtuulliset. Subbessa uusi pata, joka horppii nykyisin etanolia, joka taasen aiheuttaa sen että Marja sain ilon ajaa tankiautoa, kun tuota tarpättiä ei saa useinkaan reitin varrelta. Vielä kun ape maitaa niin tankkaamassa saa olla aika usein.

Tuo uusi pata + etanoli pitäisi antaa lähemmäs 600 Nm, mutta penkissa varaturbo ei oikein puhaltanut oikein tarpeeksi.
Pieni visiitti Jorvakseen ja takas Aluvuudelle vanhan turbon kera joka on antoi vielä vähemmän.
Eli virittamällä saatiin melkein samat mitä ennen viritystä.
Turussa ajettin siis vanhalla turbolla, jolla oli takana jotakin 3000.... eKm tai jotakin kukaan ei tiedä.

Uusi solmu odottaa asentamista, joten Tamperelle pitäs olla syöttö kohdallaan.

Sitten niitä tabuja. Eliisellä oli jonkunlainen tulehdus päällä ja olo sen mukainen.
Nuotitus ja kisa meni puhallellessa, oksennuspussi taskussa. Päätettiin jatkaa ja heittää pyyhe kehään, jos siltä tuntuu.
Sitkee mimmi.


Nuotti meni ihan OK, mutta vielä siitä löytyy paljon parannettavaa.

Ajo ei sitten mennykkään ihan OK. Joten oli yliyrittämistä jonka takia tuli älytön määrä helppoja mokia esim. risteyksissä.

Ei osunu jarrutukset eika oikein mikään.
Turun reitti oli aika nopea ja reitille oli kylvetty paaleja oikein urakalla. Paalit pitäisi kieltää rallista kokonaan. Muutama sikaani ihan ok vielä, mutta jos nopeasta tiestä ruvetaan tekemäänmutka tietä paaleilla niin ei hyvä.

No reitti oli siis nopea ja oli paaleja , mutta suurin ongelma mulla oli löytää jarrutuspaikkat. Kovasti yritin yhtä napakka jarrutusta, mutta kun sen tekee liian aikaisin niin tulos erittin kantikasta ajoa.

EK9 oli rallin parasta ajoa ja paras pätkä. Sinä oli vähän ajoa tuntua, nuotti osui ja tuli hyvin. Kaksi mokaa tuli pätkällä.
Sama ysikymppi kuin kaksi vuotta sitten. Takapiikki, lato ulkona. Laitoin oikein nuottiin huomiot että älä mokaa, mutta kun ei niin ei.
Tällä kertaan Otto oli irvistelemässä sisämutkassa kun etsin Subesta pakkia. Sen verran vit%%%i että en tajunnut edes morjestaa.
(Sori ja kiitos kuvasta).
Toinen "moka" oli liikaa hiljentaminen varoituksella. Otin kyllä vauhdin pois ja köröttelin vähän aikaa ulosajopaikan ohi. Ainut vaara oli siis ojassa ollut auto. Vaikka hiljensin aivan turhaan niin en ymmärä sitä tapaa että varoituksia ei huomioida ollenkaan.
Vaikka tuosta EK 9 ajasta ottaa spinnimokan 15 sek pois niin ei sillä ajalla kyllä kärkeä hätyytellä, mutta edes vähä lähempänä

Omaan suoritukseen olen aika pettynyt, ja perjantai iltana oli Subbe myynnissä.
EK9:n jälkeen Subbe kuitenkin otettiin pois myynnistä.

Kiitos Ellulle sitkeestä nuotin luvusta.
Arille ja Marjalle huollosta.

Tarkoitus ois viellä kokeilla Tampereella rallin ajamista. Toivon mukaan silloin koko porukka on terveenä ja Subbe puhaltaa mitä märissä unissa olen kuvitellut.
Huoltoonkin lienee tulossa Ainakin Pasi ja Mertsi, joten vielä pitää puhua kartturi ympäri, ei ollu Tampere mielessä viime viikonloppuna, mutta laitetaan se taudin oireiden piikkiin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: 22 Elo 2016 10:11 
Poissa
A-junnu
Avatar

Liittynyt: 29 Marras 2013 21:12
Viestit: 68
Paikkakunta: Lieto
Nelivetopelle kirjoitti:
Sama ysikymppi kuin kaksi vuotta sitten. Takapiikki, lato ulkona. Laitoin oikein nuottiin huomiot että älä mokaa, mutta kun ei niin ei.
Tällä kertaan Otto oli irvistelemässä sisämutkassa kun etsin Subesta pakkia. Sen verran vit%%%i että en tajunnut edes morjestaa.
(Sori ja kiitos kuvasta).

:D Ei mitään, kuvasarja on gmailissa.
Mutkaan tultiin kovaa ja agressiivisesti, muttakun siitä ois pitäny päästä poiskin...

_________________
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com uncommitted-decoy

Tämäkin on ilmainen foorumi, jonka tarjoaa munfoorumi.com

Ilmoita asiaton sisältö