tientukkoracing.keskustelu.info

Motorsporttia huumorilla jo vuodesta 1998
Tänään on 14 Joulu 2017 07:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mikkeli SM
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2016 14:13 
Poissa
A-junnu

Mikkelissä ajettiin pitkästä aikaa kunnon talviralli. Parina edellisenä vuotena oli vesikeli.

Kartturina Mikkelissä oli Eliise Ojanen, jolla pienestä tauosta huolimatta on kokemusta varaan enemmän kuin koko TTR:llä yhteensä.

Ja ralli meni......

Keli ja reitti oli mitä mainioin. Kaikki pätkät ajettiin vain kerran, josta seurasi se että perjantai oli aika pitkä nuottipäivä ja katsastukseen ei ollut mitään mahdolisuuksia kerätä minun toimesta, joten Pasi ja Mertsi hoiti leimaasiat.

Kisa aloitettiin raviradalta parilähtönä (ajo meni aivan käteen) ja samantien jatkettiin metsikköön ek:lle 2.

Vaikka kokeiltiin nuottia Saukkolassa ja todettiin että homma OK, niin kakkosella nuotin rytmitys oli aivan liian edessä mulle ja hommasta ei tullut yhtään mitään. Vetomiehet näköjään pyytää vähän enemmän nuottin eteen.

No pieni palautekeskustelu illalla ja lauantaina kokeilemaan, miten homma toimii.
Sitten nuotti rupesikin pelaamaan loistavasti. Nuotti tuli kuin pleikka pelissä ja ilo oli laskea menemään minkä osasi /uskalsi.

Renkaat kesti hyvin ja 4:llä renkaalla ajettiin koko ralli.

Muuten ralli oli minun osalta vähän pientä oheis säheltämistä.

- en muistanut laittaa lisävaloja ja kameraa päälle EK1:lle
- EK2:n jälkeen laitoin ajohanskat Suben katolle kuivumaan siirtymän ajaksi, joten jos joku näkee Mikkeli-Jyväskylä tiellä mustia hanskoja niin voi pitää. Onneksi Printsportilta löytyy erittäin hyvä high speed-hanskat ja ohjeet miten niitä käytettään.
- tiputin kännykän betonille => näyttö halki ja eilen kotia tullessa se pimenikin lopullisesti. Joten nyt olen ilman kännyä.
- kärrin kuomun yksi kaasupumppu katkesi tallin edessä.

Tulos oli vähän odotetua huonompi, mutta tosin empä ole ajanutkaan pitkään. Tuntuu että erityisesti nopeissa (T, T-, ERI) paikoissa jäädään paljon. Niissä on aika paljon petrattavaa.

Kuitenkin konaisuutena oli hyvä ralli ja siitä jäi erittäin hyvä maku, tulosta lukuunottamatta.
Kun kaikki pelaa niin ralli on reteetä.
Pitää yrittää Tahkolla hiipiä taas lujempaa.

Kiitokset:

- Eliiselle loistavasta nuotinluvusta
- 1. yhteistyösopimus: Eväsmiehet
- Pasi, Mertsi, Pekka, Pete, Arto huollosta
- Karilla telttapaikasta

Kun kisan ainoa onglema löytyy peilistä katsomalla niin homma toimii juuri niin kuin pitääkin eikä tarvitse tekosyita muualta.
Timo

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Mikkeli SM
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2016 20:08 
Poissa
B-junnu

Nelivetopelle kirjoitti:
Mikkelissä ajettiin pitkästä aikaa kunnon talviralli. Parina edellisenä vuotena oli vesikeli.

Kartturina Mikkelissä oli Eliise Ojanen, jolla pienestä tauosta huolimatta on kokemusta varaan enemmän kuin koko TTR:llä yhteensä.

Ja ralli meni......

Keli ja reitti oli mitä mainioin. Kaikki pätkät ajettiin vain kerran, josta seurasi se että perjantai oli aika pitkä nuottipäivä ja katsastukseen ei ollut mitään mahdolisuuksia kerätä minun toimesta, joten Pasi ja Mertsi hoiti leimaasiat.

Kisa aloitettiin raviradalta parilähtönä (ajo meni aivan käteen) ja samantien jatkettiin metsikköön ek:lle 2.

Vaikka kokeiltiin nuottia Saukkolassa ja todettiin että homma OK, niin kakkosella nuotin rytmitys oli aivan liian edessä mulle ja hommasta ei tullut yhtään mitään. Vetomiehet näköjään pyytää vähän enemmän nuottin eteen.

No pieni palautekeskustelu illalla ja lauantaina kokeilemaan, miten homma toimii.
Sitten nuotti rupesikin pelaamaan loistavasti. Nuotti tuli kuin pleikka pelissä ja ilo oli laskea menemään minkä osasi /uskalsi.

Renkaat kesti hyvin ja 4:llä renkaalla ajettiin koko ralli.

Muuten ralli oli minun osalta vähän pientä oheis säheltämistä.

- en muistanut laittaa lisävaloja ja kameraa päälle EK1:lle
- EK2:n jälkeen laitoin ajohanskat Suben katolle kuivumaan siirtymän ajaksi, joten jos joku näkee Mikkeli-Jyväskylä tiellä mustia hanskoja niin voi pitää. Onneksi Printsportilta löytyy erittäin hyvä high speed-hanskat ja ohjeet miten niitä käytettään.
- tiputin kännykän betonille => näyttö halki ja eilen kotia tullessa se pimenikin lopullisesti. Joten nyt olen ilman kännyä.
- kärrin kuomun yksi kaasupumppu katkesi tallin edessä.

Tulos oli vähän odotetua huonompi, mutta tosin empä ole ajanutkaan pitkään. Tuntuu että erityisesti nopeissa (T, T-, ERI) paikoissa jäädään paljon. Niissä on aika paljon petrattavaa.

Kuitenkin konaisuutena oli hyvä ralli ja siitä jäi erittäin hyvä maku, tulosta lukuunottamatta.
Kun kaikki pelaa niin ralli on reteetä.
Pitää yrittää Tahkolla hiipiä taas lujempaa.

Kiitokset:

- Eliiselle loistavasta nuotinluvusta
- 1. yhteistyösopimus: Eväsmiehet
- Pasi, Mertsi, Pekka, Pete, Arto huollosta
- Karilla telttapaikasta

Kun kisan ainoa onglema löytyy peilistä katsomalla niin homma toimii juuri niin kuin pitääkin eikä tarvitse tekosyita muualta.
Timo

Penkalta seurattuna lopputulos yllätys, negatiivisesti :shock: Meno näytti tosi rallimaiselle ainakin meidän kohdilla ja pitkävedossa laitettiin jo viiden sakkiin :ugeek:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]