tientukkoracing.keskustelu.info

Motorsporttia huumorilla jo vuodesta 1998
Tänään on 14 Joulu 2017 07:07

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Marttilan jäärata-ajelut
ViestiLähetetty: 31 Tammi 2016 20:29 
Poissa
A-junnu

Tavoitteet täytettiin.
Auto meni rikki.
Ei mulla muuta.

PS. Mikä on todennäköisyys sille, että jäähdytin on tyhjä ja paisuntasäiliö täysi?

Profiili  

ViestiLähetetty: 31 Tammi 2017 21:01 
Poissa
A-junnu

Lainataan taas vanhaa aihetta kun oli vähän liian identtinen kisapaikkakin viime vuoteen nähden.
Sen sijaan tapahtumia oli vähän enempi...
Ensimmäisellä kierroksella tuntu pirun hyvälle, yritystäkin eksyi vähän mukaan kunnes...
Radan loppupuolella olevasta hyppyristä oli kaksi numeroa minua ennen tehty kevätjuhlaliikkeitä sen verta, että auto tiellä savuamassa. Minun edelle lähtenyt ohitti paikan vain liputuksen turvin, mutta mullehan sieltä lyötiin lippua, äijää ja ajokieltolätkää tielle seisoskelemaan. No ei kai siinä sitten, pysähdytään kun niin kova paniikki on. Ohihan siitä olisi mahtunut kyllä.
Vähän toista minuuttia paikallaan ja sitten hiljaksiin maaliin ja eikun suoraan lähtöalueelle odottelemaan uusintaa. Päästään lähtöviivalle ja näillä mennään kunnes...
Yhtäkkiä keksivät siinä kohtaa, että mitäs helvettiä minä siellä lähdössä teen. Ilmoitin, että uusimassa. Ehei, ei me punasta lippua täällä lähdössä olla nostettu.
Jaha.

Tuomelan Lefan kanssa pidettiin tauolla pikkupalaveri, että mitenköhän meni noin niinku omasta mielestä (Lefa ehti seisoskelun aikana tulemaan mun perään seisoskelmaan kanssa) ja todettiin fakta, että joo periaatteessa meni niinku sääntökirjan mukaan mutta turvallisuudesta voidaan olla montaa mieltä...

Toisella kierroksella ei ihan kauheesti ollut fiilistä, mutta käytiin nyt joku aika tauluun ajelemassa (sain minä toki ekaltakin koko kisan hitaimman ajan). Eikun pakkaamaan ja kotia kohti... tai no jos kävisi nyt varmuudeksi katsomassa, että ei kai ne nyt kahta parasta meidän luokassa palkitse (4 ilmoittautu, 3 saapui kisapaikalle ja näistä kolmesta yksi oli tuo savuava auto). Palkitsee.

Voiny perkele... vajaa pari tuntia lisäodottelua ja säälipytyn kanssa kotio.
Katotaan sitten taas keväämmällä jotain kisaa.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]